Drukas resursa adrese: https://kandava.lv/aktualitates1/par_personu_krizes_situacijam_saistiba_ar_pnb_bankas_darbibas_apturesanu
Drukas datums: 02:27:34 19.04.2024

Par personu krīzes situācijām saistībā ar PNB bankas darbības apturēšanu 19.08.2019

logo_kandavas_novada_socialais_dienests.jpgLabklājības ministrija informē, ka Eiropas Centrālā Banka un Finanšu un kapitāla tirgus komisija (turpmāk – FKTK) 2019.gada 15.augustā ir pieņēmusi lēmumu apturēt AS "PNB banka" (iepriekš Norvik bankas) darbību. Tā rezultātā pensiju un pabalstu saņēmējiem, kuriem pensiju un pabalstu izmaksa līdz šim ir veikta uz PNB bankas kontiem, šobrīd nav piekļuves bankas kontos esošajiem finanšu līdzekļiem. 

Vistuvākajā laikā FKTK un atbildīgās institūcijas sniegs visu bankas klientiem nepieciešamo informāciju un atbalstu, nodrošinot likumā noteiktās klientu aizsardzības garantijas. Noguldījumu garantiju sistēma paredz katram "PNB bankas" klientam noguldījumu izmaksu garantētās atlīdzības veidā līdz 100 000 eiro. Garantēto atlīdzību izmaksa jāuzsāk ne vēlāk kā astotajā darba dienā pēc noguldījumu nepieejamības iestāšanās.

Vēršam uzmanību, ka Kandavas novada sociālais dienests individuāli izvērtēs personu iespējas nodrošināt savas pamatvajadzības un sniegs nepieciešamo atbalstu līdz krīzes situācijas atrisināšanai, gadījumos, ja pašvaldībā vērsīsies AS "PNB banka" klienti, kuriem nav piekļuves saviem bankas kontiem. Personām krīzes situācijās ir jāvēršas Kandavā pie sociālā darbinieka 4. kabinetā vai pie Kandavas novada Sociālā dienesta direktora. Pagastu iedzīvotājiem lūgums  vērsties pie pagastu sociālajiem darbiniekiem. Plašāka informācija pa tālruni 63182063.