4-attels.webp
dzīvo ar garšu!
  • Latviski
  • English
mobile_header2.jpg
Lapas karte
AA+A++
A AAA

Aicinām nevalstiskās organizācijas pieteikties projektu konkursam “Darām paši”09.03.2022

darampasi.jpgTukuma novada pašvaldība ar š.g. 15.februāri līdz 14.martam aicina Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētās biedrības vai nodibinājumus (turpmāk – NVO), kuras  īsteno projektu pašvaldības administratīvajā teritorijā,  pieteikties NVO projektu konkursam “Darām paši”, lai saņemtu pašvaldības atbalstu projekta īstenošanai 2022. gadā.

Pašvaldības finansējums tiek piešķirts ar mērķi veicināt Tukuma novada iedzīvotāju atbildību par savu dzīves vidi un uzlabot vietējo dzīves kvalitāti. Projekta “Darām paši” atbalstāmās jomas ir:

  • dzīves vides sakārtošana, izņemot pasākumus, kas var tikt līdzfinansēti saskaņā ar pašvaldības noteikumiem par daudzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes pasākumu veikšanu un piesaistīto zemes gabalu labiekārtošanu;
  • iedzīvotāju līdzdalības veicināšana;
  • ģimeņu un bērnu atpūtas vietu izveide;
  • esošo un jaunu aktīvās atpūtas vietu pilnveide.

NVO konkursam iesniegtos pieteikumus atbilstīgi Pieteikumu vērtēšanas tabulai izvērtēs Tukuma novada domes izveidota komisija.

Viena projekta īstenošanai pašvaldības finansējums var būt līdz EUR 750,00 ar biedrības līdzfinansējumu un/vai pašieguldījumu naudas, mantas vai brīvprātīgā darba veidā vismaz 20% apmērā no kopējām projekta izmaksām.

Projektu konkurss „Darām paši” tiek izsludināts vienu reizi gadā. Projekta īstenošanas laiks: 2022. gada 15. aprīlis–15. oktobris.

Sakarā ar epidemioloģisko situāciju, pieteikumu iesniegšanas termiņš ir  pagarināts līdz 2022.gada 14.martam (pasta zīmogs).

Pieteikumu NVO iesniedz Pašvaldībai papīra vai elektroniskā formātā. Pieteikumu papīra formātā iesniedz personīgi Pašvaldības klientu apkalpošanas centros (Tukumā, Kandavā, Jaunpilī, Smārdē) vai nosūta pa pastu uz adresi Talsu iela 4, Tukums, Tukuma novads, LV-3101. Pieteikumu, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, nosūta uz Pašvaldības e-pastu: pasts@tukums.lv

Nolikums un Pieteikuma veidlapas pieejamas https://www.tukums.lv/lv/dokumenti

Atcerieties, ka projekta aprakstu veidojot, svarīgākais ir Jums atbildēt uz jautājumiem:

  • Kādu problēmu mums jāatrisina;
  • Kādā veidā to gatavojamies risināt ar projekta palīdzību;
  • Ko būsim ieguvuši, īstenojot šo projektu

Projektu pieteikumu izstrādes posmā tieši projektu budžeta sadaļas sagatavošana ir viens no sarežģītākajiem uzdevumiem daudzām projektu grupām. Lai izvairītos no iespējamajām nepilnībām, gan projekta sagatavošanās posmā, gan arī to īstenojot, lūgums ņemt vērā, ka:

  • Sākumā ir skaidri jāsaprot – kas un cik lielā apjomā tiks darīts projektā un kādām lietām būs nepieciešams tērēt līdzekļus;
  • Projekta īstenošanas laikā projektā paredzēto lietu cenas var atšķirties no sākotnēji plānotajām, tomēr pieteikumā norādītajām izmaksām jābūt reālām;
  • Finansējuma sadalījumu pa pozīcijām var mainīt piešķirtā finansējuma ietvaros bez rakstiskas saskaņošanas ar Domi, ja izmaiņas nepārsniedz 15% no budžeta tāmē paredzētā.
  • Projekta pieteikums, tai skaitā budžeta sadaļa, jāaizpilda ņemot vērā konkursa nolikumam pievienotos pielikumus (www.tukums.lv/lv/dokumenti) un tajā jāaizpilda visas sadaļas, kas tiek prasītas;
  • Var plānot tikai tādas izmaksas, kas ir attiecināmas (materiālu izmaksas; aprīkojuma iegāde; reklāmas un sludinājumu izdevumi); PVN (ja tas nav atgūstams);
  • No projekta  līdzekļiem nevar tikt finansētas projekta administratīvās izmaksas - netiek segtas darba algas vai cita veida atlīdzība par veiktajiem darbiem, transporta izdevumi u.c., ja nav attiecināmi atbilstoši konkursa nolikumam;
  • Viena projekta īstenošanai Domes  finansējums nevar pārsniegt EUR 750,00;
  • Projekta pieteicējam jāparedz līdzfinansējums vismaz 20% apmērā no projekta kopējām projekta izmaksām;
  •  Līdzfinansējums var būt naudā vai mantiskā ieguldījumā vai kā brīvprātīgais darbs:
    • Piemērs. Ja projekta kopējās izmaksas sastāda 940 EUR. Tad Dome var piešķirt līdz 750 EUR (80%) un atbilstoši nolikumam minimālajam līdzfinansējuma jābūt 190 EUR (20%).
    • 2. piemērs. Ja projekta kopējās izmaksas sastāda 750 EUR. Tad Dome var piešķirt 600 EUR (80%) un atbilstoši nolikumam minimālajam līdzfinansējumam jābūt 150 EUR (20%).
  • Iesniedzot finanšu atskaiti, būs nepieciešams pievienot rēķinus, pavadzīmes, čekus, konta izrakstus u.c. Tajos nepieciešams norādīt informāciju par projektu/ tā mērķi un/vai nevalstiskās organizācijas rekvizītus;
  • Projekts nevar būt ar peļņas gūšanas raksturu;

Projektus īsteno paši projekta grupas dalībnieki, tādēļ aicinām arī viņus iesaistīt projekta gatavošanās posmā. Lai jau laicīgi izrunātu un izplānotu visas nepieciešamās darbības un izmaksas.

facebokinstagramtwitteryoutube
PASĀKUMU KALENDĀRS

Latvija.lvKandavas novada ceļu karte.Tukuma novada pašvaldībaAktuālās tirgus izpētesPiejūra, atkritumu apsaimniekošanaKandavas komunalie pakalpojumi
back to top