Par SEB bankas speciālistu izbraukuma vizītēm Kandavā09.02.2016
Ar 2016. gadu vairs netiek turpinātas SEB bankas speciālistu izbraukuma vizītes uz Kandavu.
Klientu ērtībai pilsētā tāpat kā iepriekš būs pieejami skaidras naudas iemaksas un izmaksas bankomāti, kā arī internetbankas termināli.
Bankomātos iespējams veikt ne vien skaidras naudas darījumus, bet arī aplūkot sava konta atlikumu, pārbaudīt pēdējos veiktos darījumus un veikt dažādu rēķinu apmaksu.
Izmantojot internetbanku, klienti var saņemt plašu pakalpojumu klāstu: veikt maksājumus, pārbaudīt to izpildes gaitu, iegūt informāciju par veiktajiem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, depozītiem un kredītiem, līzingu, ieguldījumiem, kā arī saņemt citus pakalpojumus.
Savukārt atjaunotās maksājumu kartes klienti var saņemt pa pastu savā pastkastītē.
Ja nepieciešamas bankas speciālistu konsultācijas klātienē, klientus gaidīsim jebkurā no mūsu filiālēm.
Savu atbalstu klientiem ir gatavi sniegt arī SEB Klientu centra speciālisti, atbildot uz jautājumiem, sniedzot konsultācijas, kā arī nodrošinot virkni citu pakalpojumu. Sazinieties ar SEB Klientu centru pa tālruni 8777, e pastu info@seb.lv, izmantojot Skype (lietotāja vārds SEB_Latvija) vai sociālajos tīklos Facebook un Twitter.