Nenokavē! Piedalies Tēvu superdienas T-kreklu dizainu konkursā!
Kandavas Tēvu Superdienas T-kreklu dizaina konkursa noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi:
1.1. T-kreklu dizaina konkursa mērķis (turpmāk tekstā - Konkurss) ir veicināt Kandavas un pagastu apvienības bērnu un jauniešu (turpmāk tekstā – Konkursa dalībnieki) radošo izpausmi, veidojot Tēvu dienai veltītu T-krekla dizainu.
1.2. Konkursa tēma “Tēvu Superdiena Kandavā”.
1.3. Konkursu organizē Latvijas Vācu savienība sadarbībā ar Kandavas Multifunkcionālo jaunatnes iniciatīvu centru NAGLA un biedrību “Kandavas novada jauniešiem” (turpmāk tekstā – Organizators). Projekta „Pasākumu cikls ģimenēm Kandavā „ZĪLE” Nr. 2023.LV/ĢDP/35 finansētājs: Sabiedrības integrācijas fonds no piešķirtajiem Latvijas valsts budžeta līdzekļiem, programma "Ģimenei draudzīga pašvaldība".
2. Pieteikšanās noteikumi:
2.1. Konkursā var piedalīties jebkurš Tukuma novadā, īpaši Kandavas un pagastu apvienības teritorijā dzīvojošs Konkursa dalībnieks individuāli vai kopā ar ģimenes locekļiem, izņemot žūrijas locekļus, iesniedzot ne vairāk kā 3 (trīs) dizainus.
2.2. Konkursa dalībnieki T-krekla dizainu iesniedz elektroniskā veidā, līdz 03.09.3023. to sūtot uz e-pasta adresi: jcnagla@inbox.lv ar norādi “Tēvu T-kreklu konkurss”.
2.3. Dizaina attēla faila nosaukums jāveido pēc šāda principa: Vārds_Uzvārds_dizaina kārtas numurs (ja ir vairāki), piemēram, Janis_Ozolins_1.
2.4. Gadījumā, ja attēlu kopējais apjoms ir lielāks par 20 MB, dalībniekam tie jāaugšuplādē kādā no datu glabāšanas vietnēm (failiem.lv; wetransfer.com vai tml.) un links jānosūta uz Konkursa organizatora norādīto e-pastu.
2.5. Nepilnīgas informācijas iesniegšanas gadījumā konkursa žūrija ir tiesīga neizvērtēt iesniegto pieteikumu.
3. Pieteikumu vērtēšana:
3.1. T-krekla dizainam jāatbilst konkursa tēmai “Tēvu Superdiena Kandavā” un tas var būt veltīts dizaina iesniedzēja tētim (audžutēvam, vectēvam, krusttēvam vai kādam citam vīrietim, kas pilda tēva lomu”.
3.2. Dizains nedrīkst iekļaut klajus reklāmas elementus, tostarp, uzņēmumu logotipus.
3.3. Dizains nedrīkst pārkāpt vispārpieņemtās morāles un ētikas normas, kā arī Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasības, tajā skaitā Vispārīgo datu aizsardzības regulas prasības attiecībā uz fizisko personu datu apstrādi.
3.4. Dizainam jābūt oriģinālam autora vai autoru kolektīva darbam.
3.5. Dizaini drīkst būt gan fotografētas vai ieskenētas skices uz papīra, gan veidoti grafiski.
3.6.Neievērojot 3.1. – 3.5. punktā minētās prasības, darbs var tikt izslēgts no dalības konkursā bez iepriekšēja brīdinājuma.
3.7. Neievērojot 3.3. punktā minēto prasību, no dalībnieka var tikt piedzīti zaudējumi, ja tādi Konkursa organizētājam radušies sakarā ar dizaina patiesā autora pretenzijām pret Konkursa organizētāju.
3.8. Konkursā iesniegtie darbi tiek vērtēt pēc sekojošiem kritērijiem:
3.8.1. atbilstība konkursa tematam;
3.8.2. atbilstība konkursa vadlīnijām;
3.8.3. iesniegtā darba oriģinalitāte.
4. Konkursa termiņi:
4.1. Pieteikums konkursam jāiesniedz no izsludināšanas brīža līdz 3. septembra plkst. 23.59. Konkursa rezultāti tiks paziņoti Latvijas Vācu Savienības organizētajā pasākuma cikla ģimenēm Kandavā “Zīle” “Tēvu Superdienā”, 10.septembrī 17:30 pie Kandavas skeitparka, kā arī pēc tam Kandavas Multifunkcionālā jaunatnes iniciatīvu centra NAGLA ārējos komunikācijas kanālos (www.jcnagla.lv, kā arī Facebook un Instagram profilos).
5. Konkursa žūrija:
5.1. Konkursa žūriju veido trīs cilvēki – pa vienam pārstāvim no Latvijas Vācu savienības, Kandavas Multifunkcionālā jaunatnes iniciatīvu centra NAGLA un biedrības “Kandavas novada jauniešiem”.
5.2. Žūrija atlasa labākos no iesniegtajiem T-kreklu dizainiem, kas tiek virzīti uz balsošanu.
6. Balsošana:
6.1. Konkursa uzvarētājs tiek noteikts balsojumā Kandavas Multifunkcionālā jaunatnes iniciatīvu centra NAGLA sociālo mediju - Facebook un Instagram lapās.
6.2. Balsošanā var piedalīties ikviens interesents, balsojot par vienu no dizainiem.
6.3. Balsojuma kārtība:
6.3.1. Katram dizainam publiskajā balsojumā tiek skaitītas emocijzīmes zem dizaina attēliem, kas publicēti Kandavas Multifunkcionālā jaunatnes iniciatīvu centra NAGLA sociālo mediju profilos: Instagramā – sirsniņas, Facebookā – jebkura emocijzīme zem attēla. Viena emocijzīme ir vienāda ar 1 punktu. Balsot būs iespējams līdz 9.septembrim;
6.3.2. Publiskais balsojums (līdz 50 %) un žūrijas balsojums (līdz 50 %) ļaus sarindot T-kreklu dizainus un noteiks konkursa galveno uzvarētāju;
6.3.3. Pārsteiguma balva būs arī kādam no nejauši izvēlētiem balsotājiem.
6.4. Pirmās vietas ieguvējs saņems tēva T-kreklu ar savu dizainu, otrās vietas ieguvējs – krūzi ar savu dizainu, bet trešās vietas ieguvējs krūzes paliktnīti ar savu dizainu. Balvas būs iespējams saņemt 10.septembrī, 17:30 pie Kandavas skeitparka, kā arī pēc tam Kandavas Multifunkcionālajā jaunatnes iniciatīvu centrā NAGLA.
7. Dalībnieku tiesības un pienākumi:
7.1. Dalībniekam ir tiesības atsaukt savu dalību konkursā līdz pieteikumu pieņemšanas termiņa beigām.
7.2. Iesniedzot konkursam savus T-kreklu dizainus, konkursa dalībnieks apliecina, ka dzīvo Tukuma novadā, īpaši Kandavas un pagastu apvienības teritorijā, ka ir iepazinies ar konkursa Noteikumiem un apņemas tos ievērot, kā arī piekrīt visiem iepriekš minētajiem nosacījumiem un prasībām.
7.3. Dalībnieks ir atbildīgs par T-kreklu dizainu atbilstību normatīvo aktu un šī konkursa Noteikumu prasībām.
8. Konkursa organizatoru tiesības un pienākumi:
8.1. Organizatora darbiniekiem ir pienākums izsludināt konkursu noteiktajā termiņā.
8.2. Organizatora darbiniekiem ir pienākums uzraudzīt konkursa norisi, ņemot vērā konkursa Noteikumos noteikto un balstoties uz vienlīdzības un taisnīguma principiem.
8.3. Organizatoriem ne vēlāk kā dienu pēc konkursa termiņa beigām ir pienākums sasaukt žūrijas komisijas sēdi, kurā tiek izvērtēti visi iesniegtie T-kreklu dizainu pieteikumi.
8.4. Organizatoriem ir pienākums nekavējoties informēt konkursa dalībniekus par izmaiņām konkursa norisē, ja tādas notiek.
8.5. Organizatoriem ir pienākums publicēt konkursa uzvarētāja izstrādāto T-krekla dizainu Kandavas Multifunkcionālā jaunatnes iniciatīvu centra NAGLA sociālajos tīklos, norādot autora vārdu un uzvārdu.
8.6. Organizatoriem ir pienākums sadarbībā ar konkursa uzvarētāju izstrādāt dizaina maketa gala versiju, kas tiek nodrukāta uz T-krekla.