rudens-foto4.webp
dzīvo ar garšu!
  • Latviski
  • English
Lapas karte
AA+A++
A AAA

Jauna kārtība Uzņēmumu reģistra klātienes pakalpojumu saņemšanai reģionos10.04.2019

ur_logo.jpgNo 2019.gada 7.maija mainīsies klientu apkalpošanas laiki vairākās Uzņēmumu reģistra (UR) reģionālajās nodaļās.

Turpmāk Bauskas, Daugavpils, Jēkabpils, Liepājas, Rēzeknes un Ventspils reģionālajās nodaļās klātienes pakalpojumi būs pieejami divas reizes nedēļā – otrdienās un ceturtdienās no pulksten 13.00 līdz pulksten 16.00. Savukārt Rīgas un Valmieras reģionālajās nodaļās saglabāsies līdzšinējā kārtība.

Ņemot vērā UR stratēģiskos attīstības virzienus, tostarp elektronisko pakalpojumu attīstību, kā arī izmaiņas klientu pieprasījumā pēc klātienes pakalpojumiem, pieņemts lēmums par klientu klātienes pakalpojumu laika samazināšanu. Darbinieki turpinās nodrošināt UR darbu – reģistrēt dokumentus, sniegt telefona konsultācijas u.tml. Klienti dokumentus reģistrācijai 60% gadījumu iesniedz elektroniski, liecina 2017.gada un 2018.gada statistika.

 “Jau šobrīd visi Uzņēmumu reģistra pakalpojumi ir pieejami elektroniski. Turklāt tuvāko gadu laikā iestādes pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski. Tāpēc jau 2017.gadā sākām samazināt darba laiku reģionālajās nodaļās klientu apkalpošanai klātienē, lai klienti un sabiedrība kopumā pie izmaiņām varētu pierast,” skaidro Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāre Guna Paidere. Dokumentus reģistrācijai papīra formā var iesūtīt arī ar pasta starpniecību. 

UR pakalpojumus elektroniski var saņemt valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv Konsultācijas par sniegtajiem pakalpojumiem var saņemt, zvanot uz iestādes informatīvo tālruni 67031703 vai jautājot virtuālajai asistentei UNAi. Virtuālā asistente UNA darbojas UR mājas lapā un šobrīd čata režīmā prot atbildēt uz jautājumiem par reģistrācijai iesniedzamajiem dokumentiem.  

 

facebokinstagramtwitteryoutube
PASĀKUMU KALENDĀRS

Latvija.lvKandavas novada ceļu karte.Tukuma novada pašvaldībaAktuālās tirgus izpētesPiejūra, atkritumu apsaimniekošanaKandavas komunalie pakalpojumi
back to top